Rumour.

Tenhle outfit je přesně týden starý - měla jsem ho na sobě v Praze. Měla jsem poprvé novou kabelku z H&M a vestu mi půjčila Leonka, se kterou jsem tam v neděli byla. Měla jsem fakt dost badhairday a už teď se mi zdá, že mám ty vlasy mnohem delší než na těhle fotkách.
btw rozhodla jsem se, že prodám svůj foťák (Canon 1100D) a objektivy (Canon 18-55 mm a Tamron 55-200 mm) a koupím si nový foťák. Pokud má někdo z vás zájem (i kdyby jen o něco z toho), tak mi prosím napište na stranska.anna@email.cz :).


| svetr, křivák, kabelka - H&M | kalhoty - ?DIY | boty - Converse |








15 komentářů:

  1. Wow, ta kabelka, ten kožíšek a ty vlasy!!! Prostě dokonalost! I love it!
    p.s. Jaké nové zlatíčko plánuješ koupit??? :))

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si ted pořídila novy konečně :D mysli, ze kdyby jsi mela ten co ja tak dlouho, urcite z nej umřes :D
    Ta druha fotka je bozi, jako bys byla úplná blondýnka :)

    OdpovědětVymazat
  3. ten kozisek pres krivak vypada super! kezbych mela penize na fotak haha
    ady.

    OdpovědětVymazat
  4. ten kožíšek je suprový:) jaký si plánuješ koupit?

    OdpovědětVymazat
  5. Tie vlasy máš krásne:-)

    OdpovědětVymazat
  6. všetko je perfektné až na tú vestu, nemôžem si pomôcť veľmi mi to pripomína slovenčinárku a to ma ničí. :D.

    OdpovědětVymazat
  7. Dokonalý outfit! :) ty vlasy ti moc sluší ;) :)

    OdpovědětVymazat
  8. neblbni,badhairday bych teda chtěla mít jako ty! ty jsi vždycky krásná!!

    OdpovědětVymazat
  9. tak to je skvělý! sluší ti to:)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty vlasy jsou perfektní! Vypadáš naprosto jinak! :O :))

    OdpovědětVymazat
  11. úžasný outfit! :)

    http://fashionbynitaxxx.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. Jsi úžasná ve všech článcích! :)
    A s tím, že krátké vlasy strašně rychle rostou, s tím musím uplně souhlasit! :D :)

    OdpovědětVymazat
  13. náhodou ty vlasy jsou na tom outfitu dokonalé a sluši ti !!

    OdpovědětVymazat

♥♥♥