Blackandwhite.

Poslední outfit z velikonoční prahy je z úterý, kdy jsme s Nataškou♥ dopoledne vyfotily něco na balkoně pátého patra a okolo poledne jsme vyrazily společně s Eliškou a Ev na Žižkovskou věž. Měla jsem na sobě novou mikinu ze Zary a sandálky z Pimkie. Odpoledne jsme se ještě sešly se super holkama ze SPŠO, pak jsme mega zmokly a večer ještě strávily s Eliškou v Huse. Byl to jeden z nejlepších večerů.

| mikina, kabelka - Zara | bunda, sandály - Pimkie |








31 komentářů:

  1. ta mikinka je skvělá <3

    OdpovědětVymazat
  2. Super kombinace opět :) ty sandalky a mikina <3
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  3. Jako vždycky ti to hrozně sluší!:) Ta kabelka!♥
    P.S: Myslim, že jsem si uplně stejné boty v Pimkie zkoušela, ale přišlo mi, že mají hrozně neohebnou podrážku a vůbec jsem se v nich nemohla "pohybovat"..Tobě to nevadí?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, ze je ta podrazka neohebna:) Obcas si v nich prijdu jak gejša, ale nerekla bych, ze mi to pri chuzi nejak vadi:))

      Vymazat
    2. gejša, haha. To Ti dost závidím, jsou krásný!:)

      Vymazat
  4. ty boty jsou fakt skvely:)

    OdpovědětVymazat
  5. The jumper is soooo great!;)

    Have a lovely week!

    Yours,
    NIKA Bittner

    OdpovědětVymazat
  6. Super fotky, vypadáš na nich krásně přirozeně!:) Ty sandálky jsou hooodně dobré! Já bych hned kupovala tu mikinu i s kabelkou!:)))

    Style by Eliza.

    OdpovědětVymazat
  7. Botky jsou teda perfektní !

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, máš moc hezký blog! :) právě u mě probíhá giveaway, budu moc ráda, když se také zapojíš :)

    http://evelinkablog.blogspot.cz/2014/04/giveaway-nivea-body-shop.html

    OdpovědětVymazat
  9. ty sandálky jsou skvělý! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Si nádherná :3 môžem sa opýtať odkiaľ máš tie kraťasy? :))

    OdpovědětVymazat
  11. ty sandálky jsou uplně super, teď jsem se po nějakých dívala, ale už jsem si trapně opálila tenisky tak nevím :D

    OdpovědětVymazat
  12. krásné fotky :) výraznější rtěnka ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc ti to sluší, té mikiny bych si jistě v obchodě nevšimla ale na fotkách se mi moc líbí :)

    Angelika

    livelovelaugh-byangelika.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Krásne fotky, sandálky sú skvelé :-).
    The city of fashion

    OdpovědětVymazat
  15. jseš krásná:D miluju tvé vlasy :D uděláš někdy zase update romm touru ?:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha nic moc se tu nezmenilo:D ale byla by to dobra motivace k uklidu, popremyslim o to !!:DD a diky diky<3

      Vymazat
  16. Jéé, moje oblíbené "barvy". :) A ty sandály jsou teda něco!
    Ela

    OdpovědětVymazat
  17. Rtěnka to dotáhla k dokonalosti <3

    OdpovědětVymazat
  18. Anonymní7/5/14 06:23

    Skvělý fotky, outfit se mi moc líbí, myslím, že Tě dělá starší :D Ta mikina ze ZARY je nádherná <3

    K L A R A | klararecman.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Super outfit, líbí se mi. Jen nevím proč ale nejsem milovníkem těchto sandál, neříkám že ti nesluší, hezky si je se svým outfitem zkombinovala, jen já je moc nemusím ale to je prostě podle člověka :-)
    Podívej se a ohdnoť i můj blog který právě rozjíždím www.bokattyna.blog.cz Budu ráda za každý komentář, děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
  20. říkám si že jsou mi ty boty povědomé a zkoušela jsem si je v pimkie..dokonce jen asi za 12euro ale neměli už mou velikost :'((((((( vypadají nejlíp <3
    ady.

    OdpovědětVymazat
  21. "...sešly se super holkama ze SPŠO"
    :-****!!

    OdpovědětVymazat

♥♥♥