Expo + shop&meet.

Pokud mě sledujete na FB, tak určitě víte o nadcházející události Expo LidéHK + City Mod's shop&meet, která proběhne tuhle sobotu 30/8 v Café Na kole. Nejdřív zkusím vysvětlit, o co jde a co s tím mám vůbec společnýho.
Akce je pořádána dvěma projekty - Lidé Hradce Králové a City Mod
Lidé Hradce Králové fotím s Tomem - jeden článek už jsem psala tady, takže tam si můžete přečíst víc info. "Expo" značí výstavu, která bude v Café Na kole ještě (skoro) celé září a právě 30/8 proběhne vernisáž. Máme s tímto projektem v poslední době celkem dost úspěchů. Začala nás sponzorovat firma kodak express no 200, napsali o nás krátký článek v Hradeckém deníku, další den nás pozvali do Českého Rozhlasu na rozhovor a hned potom sami od sebe napsali další (dlouhý) článek do Hradeckého deníku. Pak nám Muzeum východních Čech nabídlo větší výstavu a také budeme mít pravidelně jednu stránku v časopisu Escape pro sebe.
City Mod jsme vytvořily s Nataškou, protože se v HK oblékání moc neřeší a nekonají se zde žádné akce zaměřené na módu. K tomu jsme došly začátkem tohoto roku - při sociologickém výzkumu na ZSV jsme si vymyslely téma "Móda a Hradec" a výsledky byly docela děsivý. Tak jsme si řekly, že to změníme. Nyní fotíme streetstyle v HK a tohle bude první akce zaštícená City Modem. Sponzoruje nás ZOOT. (Velké díky! Hlavně Zuzance!♥) Na tuto akci jsme pozvaly módní blogerky Barču, Miu a Leu a společně s nimi budeme i já a Ina T. prodávat oblečení ze svých šatníků.:) Ině patří velké díky za pomoc při tvorbě projektu - pomohla nám s názvem, logem a dala spoustu užitečných rad a kontaktů.:)
Akce začíná ve 13 hodin, ale potrvá až do večera. Budete si moci prohlédnout fotky LidéHK a nakoupit oblečení z našich šatníků:). Vybrali jsme pro konání události tuto kavárnu i proto, že dělají nejlepší kávu široko daleko a zaručujeme, že nebudete vědět, jaký zákusek ochutnat dříve.:)



9 komentářů:

  1. A co ta afterparty? :D:P moc se těším, že vás konečně poznám, holky :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha ještě pořád nevíme..:D to vymyslíme v průběhu dne asi:D bylo to plánovaný že třeba ve 20 hod přímo v nakole, ale jelikož tam bude DJ celej den, tak nevim, co se změní..:D

      Vymazat
  2. Téda, fakt mě mrzí, že jsem tenhle víkend mimo čr :) ráda bych Vás všechny poznala! no, snad zase příště! náš Hradec potřebuje víc takových akcí!! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak veľmi by som tam chcela ísť. Škoda, že nežijem v ČR :(
    Stronger2gether

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní29/8/14 18:52

    Škoda :( vzdycky takove super akce jsou na druhe strane republiky :((( bu. Praha, HK, ,.. neplanujete někdy v ostravě nebo Olomouci? Nebo nevis o nějake takove v techto mestech? Děkuju:-):-)

    OdpovědětVymazat
  5. To je také super škoda že na slovensku takýchto módno-blogerských akcíí je málo takmer vôbec :( škoda že nie som Češka :D :)

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní29/8/14 20:07

    Skvělý koncept! Je super že lidé mají o něco takového zájem, nebýt to přes 200km ode mě.. tak tam určitě jsem! :) Jinak v úterý jsem tě potkala v Palladiu a už od pohledu jsi vypadala hrozně příjemně :) pořád usměvavá, jen tak dál! Aa určitě vvíc fotek a informací o lidé HK :)
    A.

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní30/8/14 13:26

    Škoda že je to pro mě tak daleko :/ Každopádně si akci užijte a doufám že potom uděláš nějaký článek s fotkama, budu se moc těšit :)
    Monika

    OdpovědětVymazat
  8. škoda, že jsem dneska nemohla :/ :D Taky kdybych mohla fotím svoje outfity, bohužel můj problém je, že mě nemá kdo fotit :D


    styleandmacarons.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

♥♥♥