30/8

V sobotu se akce povedla, mě to fakt bavilo:) Spustili jsme s Tomem výstavu Lidé HK a s Inou, Barčou, Miou a Leou jsme prodaly oblečení ze svých šatníků. S Barčou a Tomem jsme si ještě daly beforeparty a afterparty:D Takže pro mě super zakončení prázdnin a teď už plánujem spooustu dalších věcí:) Nejaktuálnější bude stánek na Tylovkách, tak si můžete přijeďte do HK & look how we roll :D! (soutěž o 2 lístky na webu LideHK)
btw nestihla jsem vyfotit ani jednu fotku, takže za tyhle mooc děkuji Ince a Káče (a Barče z legrie)♥
btww Lidé HK jsou už i na twitteru a asku, haha. (a já furt ne)

"Buďte vážní,.."








instalace trvala jenom asi... 5 hodin?!








13 komentářů:

  1. Super fotky! Těším se na další akci! :)

    OdpovědětVymazat
  2. doufám že někdy bude ještě něco podobnýho, takovýhle akcí je potřeba víc! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Holky udělaly super fotky a lidehk je super projekt

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to úplně suprově! Kéž bych se tam mohla zastavit.. No třeba příště :)
    EJNET

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasné fotky :) škoda, že som nebola. Vyzeráš veľmi pekne.
    Stronger2gether

    OdpovědětVymazat
  6. <3 udělejte zas hned něco, prosííím :D

    OdpovědětVymazat
  7. úžasný! když jsme byli v HK , stavili jsme se v téhle kavárně a je to tam vážně kouzelný!

    OdpovědětVymazat
  8. Musela to být skvělá akce! Mrzí mě, že jsem nemohla přijet, kdybych neódjížděla do Francie, tak bych si udělala výlet :)

    OdpovědětVymazat
  9. Úžasná kavárna v Hradci, často se tam vracím. Fotky výborné!

    OdpovědětVymazat

♥♥♥