shoppin'

Najít 'to pravé' je ta nejtěžší věc, co se oblékání obecně týče. Často máme představu o tom, co bychom si rádi pořídili, ale prostě nevíme, kde hledat. A tak jdeme do H&M a s 90% pravděpodobností tam něco podobného najdeme - a když to není podobné, je to aspoň levné. Tento konkrétní obchod uvádím proto, že mám proti němu tak trochu averzi, ale vím, že ho většina z vás vidí na stejné úrovni, jako Mango nebo Zaru. Do těchto obchodů chodím na druhou stranu já osobně v Praze nejčastěji, ale v zahraničí zbožńuju &otherstories nebo Weekday. Dospěla jsem ovšem k tomu, že nakupovat online je mnohem lepší. Víc času, klidu a často i větší výběr. Konkrétně myslím ZOOT.cz, bata.cz, mango.com, mangooutlet.com, cosstores.com, stories.com. Na každé stránce jsem dala dohromady několik kousků, co se mně osobně líbí nejvíc (vlastně svůj wishlist), tak doufám, že něco z toho pomůže i vám:)
Takže - co takhle zkusit hledání věnovat více času a pořádně se rozmyslet, než něco koupím?
Mango online mě vždycky bavilo víc, než to kamenné. Funkční design, super fotky a celé outfity. V klidu prozkoumám složení a strávím 2 hodiny rozmýšlením 5 úplně stejných svetrů.
1 svetr | 2 kabát | 3 kabát | 4 rolák



Mango premium je totální ráj.
1 hedvábný svetr | 2 mikina | 3 svetr | 4 triko

Mango Outlet jsem objevila už dávno, ale vše zatím končí jenom na wishlistu. Najdete zde kolekce z předešlých let a spoustu basic kousků za supernízké ceny.
semišová kabelka | kabát | kabát | bomber jacket

Tenhle Mango outfit je pro mě fakt top. Musím se přiznat, že tu bundu jsem si včera objednala, že těmi kalhotami si pořád nejsem úplně jistá, a že se nemůžu rozhodnout, jestli bílé tenisky anoxne. Minimalistický náhrdelník už je taky na cestě a tyhle boty jsou největší dilema.
kožená bunda | náhrdelník | boty

Baťa je jedno z předních českých jmen, které mě v kamenných obchodech v poslední době ničím neuchvátilo. Pokud se ale dívám na web - je to už o něčem jiném. Nevím, co dřív. Doprava nad 499,- zdarma a vrácení do 30 dní v prodejně? Není pohodlnější možnost nakupování.
1 chelsea | 2 semiš | 3 oxford | 4 biker | 5 černá | 6 zelená | 7 vínová crossbody

1 kotníčkové | 2 kožený křivák | 3 chelsea | 4 kabát | 5 Mel | 6 vesta | 7 křivák | 8 na podpatku

Vybrala jsem na ZOOTu ještě několik kousků podobné těm mým.
1 šaty | 2 mikina | 3 šaty | 4 sukně

COS je totální nebe, občas méně dostupné, ale stačí čekovat slevy.
COS

&otherstories je další geinální obchod, kde seženete kvalitní kousky.
1 boty | 2 mikina | 3 mikina | 4 boty

Instagram a web Zary sleduju spíš pro inspiraci, ale jinak chodím do kamenných obchodů v Praze. Občas jsou tam nesmyslně předražené (a přitom ne zas tolik kvalitní) kousky, ale naopak v TRF se dají objevit super věci!

inspo inspo inspo

neskutečně mě baví
- tahle kombinace kalhot a bot
- tahle fotka
- tenhle článek- tvorba tohoto článku
- tvorba koláží do tohoto článku (!!!)
- můj blog
- nakupování jídla
- vaše komentáře ♥

15 komentářů:

  1. uzasny a inspirativny clanok!
    tesim sa, ze o cca dva tyzdne konecne navstivim kamenny cos - dufam, ze vychytam i nejake zlavy :))
    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  2. Tento článok ma naozaj potešil. Množstvo inšpirácie a skvelých kúskov (ktoré síce nie sú pre mňa, no ako inšpirácia poslúžili dokonale!)...

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek, ty bílé boty z Bati jsou vážně zvláštní, líbí se mi, ale jen z bočního pohledu, na fotce kde jsou shora už si nejsem tak jistá :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  4. ta poslední fotka je skvělá ! :)

    Zvu tě ke mě na giveaway : YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý článek, naprosto s tebou souhlasím a děkuji za nával inspirace, btw pro ten náhrdelník z manga jsem si šla, ale nakonec trochu přebrala a koupila zlatý. :))
    Style by Eliza

    OdpovědětVymazat
  6. opravdu SKVĚLEJ inspirativní článek!! brala bych asitak všechno (bez toho asi) ♥

    OdpovědětVymazat
  7. No taaaaaaaak <3 nejlepší neoutfitovej článek ever!!!
    Zaprvé, ty bílý boty si kup, žádný dilema, jsou naprosto dokonalý a k tobě báječně pasujou <3
    Zadruhé, ty kabelky u Bati jsem všechny 3 držela v ruce, jedna barva krásnější než druhá a navíc jsou teď ve slevě!
    Zatřetí, ty šaty ze Zootu jsou nejvíc super!
    Začtvrté, ty první boty z &otherstories mají perfektní design
    a zapáté, nejlepší závěr článku, usmívám se tu u toho :))
    Dom by Dom

    OdpovědětVymazat
  8. Máš fakt dokonalý wishlist, věřím, že online nakupování je pohodlnější, ale zase se bojím, že mi ta věc pak nebude, nepůjde to vrátit atd. ale tím myslím spíš méně známé weby, a taky by mi chybělo to sezení v kavárně po dlouhých nákupech :))
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  9. ty kabáty nutně potřebuju, jsou fakt super super!
    mě baví hrozně mango outlet, ale jelikož nemám peníze (sice jsem poctivě brigádovala, ale peníze mi nikdo nedal haha :D ), tak se můžu akorát tak dívat :D

    OdpovědětVymazat
  10. Všetky tie veci sú úžasné, milujem sivú, čiernu a bielu a niektoré kúsky nutne potrebujem!

    OdpovědětVymazat
  11. <3 asi to vsechno potrebuju :D perfektni wishlist :)

    OdpovědětVymazat
  12. Naprosto parádní článek Ani! Takový prostě miluju! Honí se mi teď hlavou spousta nápadů, promítám si v hlavě, co mám ve skříni a co by se mi ještě hodilo a hodně zvažuju, že konečně něco nakoupím v COSu...

    OdpovědětVymazat
  13. No já nevim , cokoliv mám z manga tak to bylo nekvalitní
    Kalhoty se hned rozparali a změnili tvar. Kabát hned ožmolkoval po měsíci a to nebyl nejlevnější, mikina totéž.


    www.bornfromstyle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. mě osobně nejvíc zaujalo mango!

    OdpovědětVymazat
  15. vážně dobrá inspirace :)

    http://fashion-lists.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

♥♥♥