7favourites: movies

Pokud mě sledujete na fb, tak už asi víte, že mě skolila nemoc a mám antibiotika. A tak jsem se rozhodla, že tento týden napíšu několik článků s mými "7favourites". Dnes to bude 7 filmů, co jsem viděla v poslední době.

Fakt dokonalej film. Introvert Joel a bláznivá Clementine, debilní Frodo, mazání vzpomínek a následný litování. Poprvé jsem se v tom trochu ztrácela, ale stačí si všímat barvy vlasů Clementine a je to hned uplně jasný. Možná se mi to tak líbilo i proto, že si občas přijdu jako ona.
2 I origins (Výchozí bod)
Oči, oči, oči. Podle popisu jsem se nejdřív trochu bála, co to bude za blbost, ale hrozně mě to překvapilo. Je tam spousta nečekaných zvratů a otevírá se tam taková docela zajímavá otázka, nad kterou jsem do tý doby nikdy nepřemýšlela. 

3 Shutter Island (Prokletý ostrov)
Blázni, mrtvý dětičky a maják. Už je to trochu delší doba, co jsem ho viděla poprvé, ale mezitím jsem ho shlédla (ne uplně záměrně) ještě asi třikrát. Dlouho jsem si nebyla jistá, jak to vlastně je a obdivuju toho, kdo to pochopí napoprvé:D Je to ale fakt geniální.

4 Gone girl (Zmizelá)
"Zmizení", pátrání, obviňování, pomsta. Tenhle film jsem viděla v kině a jelikož si nikdy před shlédnutím nečtu děj, docela mě to překvapilo. Všechno je to tak promyšlený, některý situace se mi zdály fakt reálný, ale něco možná zbytečně přehnaný.

5 Se7en (Sedm)
Sedm hříchů, série vražd a neskutečnej konec. Doporučuju před shlédnutím (nebo snad při něm) nic nejíst. Je to mazec, ale stojí to za to. Podle mě to taky nejde vidět jen jednou.

6 One Day (Jeden den)
Absolutně perfektní film, na kterej se dokážu koukat pořád dokola. Anne Hathaway je prostě dokonalá a celej ten příběh .. dva kamarádi, co se potkávají jeden den v roce. Jak neskutečně se může jejich vztah měnit a jak nečekaně to může skončit..

7 The Words (Slova)
Co se může stát, když někomu ukradneš slova.

btw naopak musím říct, že mě překvapilo, jak všichni chválí Cloud Atlas, protože mi to přišlo fakt uplně děsný. a z Prisoners jsem tak týden nespala :D
btw2 napište mi vaše oblíbené filmy, ať mám co dělat, když jen ležím v posteli!

31 komentářů:

  1. Cloud Atlas byl strašnej, byla jsem na něm v kině a málem jsem tam umřela nudou. Na film Zmizelá se moc těším, nejdřív si chci přečíst knížku, tak snad se mi teď poštěstí, když jsem taky nemocná:/ Jestli chceš nějakou slaďárnu, tak si pusť Pýchu a předsudek, Keira Knightley je skvělá <3 A jestli chceš něco jinýho, tak Pan Nikdo nebo Na hraně zítřka:) Serezka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jseš taky nemocná? :O Pýchu a předsudek mám už v seznamu, na co se chci podívat :) Zbytek si tam taky přidám, ď♥

      Vymazat
  2. Určitě koukni na like a crazy nebo last nigh nebo never let me go, jsou to moje oblobený filmy!

    OdpovědětVymazat
  3. konečně někdo, kdo nechápe to šílenství okolo Cloud Atlas!! docela zbytečně promrhaný čas... jinak moc fajn výběr, určitě si nějaké zapíšu na seznam, Aničko:) děkuji! Gone Girl jsem viděla nedávno a strašně mě ten film překvapil:))
    a mé oblíbené filmy? Nowhere Boy, Intouchables, Pulp Fiction, Gran Torino, Mr. Nobody, Walk The Line a určitě ještě Dallas Buyers Club! <3

    OdpovědětVymazat
  4. Z tvych tipu jsem videla jenom The Words, krasny film, no na ostatni se rada podivam, vsechny me zaujaly. Co se tyce Cloud Atlas, tak jsem si myslela, ze to bude takove zajimave jako Mr. Nobody, no po shlednuti mi doslo, ze na ten to rozhodne nema, to uz me vice zaujala kniha, hlavne jak spolu vsechno souviselo a bylo to zajimave napsane. Jinak me napada film Pevne pouto, myslim si, ze je opravdu zajimavy :)

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní28/1/15 10:58

    Děkuju za tipy, určitě na nějaký z nich kouknu :) Mě se hodně líbilo God is not dead (2014) když budeš mít chut, tak klidně koukni :)

    http://assecondmoments.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělý seznam! :) Máme podobný vkus, tak by se ti mohl líbit Inception, Butterfly effect, American beauty, Atonement, jo a podobný film jako je Shutter island teď hrajou v kině a jmenuje se to E. A. Poe: Podivný experiment. Blázinec ve viktoriánské Anglii vypadá hodně slibně. ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Z tvých tipu jsem viděla akorát Jeden den a Slova a musím říct, že film Slova mě vážně dostal, je to vážně neskutečně skvělý film! :-) Doporučuji film Mr. Nobody, Pevné pouto a nebo La cara oculta :-) a jinak film Zmizelá už mám taky docela dlouho v plánu.

    OdpovědětVymazat
  8. Z těchto filmů jsem viděla pouze jeden a to Gone Girl, který se mi moc líbil. Určitě se nechám inspirovat a na nějaký z nich kouknu. Jinak moje oblíbené filmy jsou úplná klasika, kterou viděl asi každý( Friend´s with benefits, Devil wears Prada, Jobs, Dear John, atd..)

    OdpovědětVymazat
  9. Oh, diky za tipy! Som trochu antitalent do filmov (hercov, ktorých poznám po mene spočítam na jednej ruke) a máloktorý si zapamätám na dlhú dobu... Takže píšem si zoznam! :)

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    OdpovědětVymazat
  10. podivej se na film Big Fish! nejlepsi, kterej jsem za posledni dobu videla :) jeste treba Scanner Darkly nebo Spygame

    OdpovědětVymazat
  11. To se mi hodí, zrovna jsem si chtěla pustit film :) Viděla jsem pouze poslední dva, takže mám z čeho vybírat :) Jinak ke Cloud Atlas. Já jsem četla knížku a líbila se mi, pouze některé části byly podle mě nudnější. A co si tak vzpomínám na film, tak mě asi také moc neohromil :D

    OdpovědětVymazat
  12. 2, 3, 4, 5, 7 som videla! D O K O N A L O S T I ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Anonymní28/1/15 22:00

    Cloud Atlas....přečti si knížku, než něco napíšeš.

    OdpovědětVymazat
  14. Já jsem byla naposledy na Interstellar a to se mi hodně líbilo. Jinak z poslední doby, co jsem viděla, ještě doporučuju Život Adele nebo Nymfomanku, ale chápu, že to asi není pro každého.

    OdpovědětVymazat
  15. Z těchto filmů jsem viděla jen Jeden den, také patří k mým oblíbeným :) Zbytek filmů vypadá také zajímavě, určitě se na ně podívám :)

    OdpovědětVymazat
  16. 1,6,7 nepřekonatelné!!!! Super!!!

    OdpovědětVymazat
  17. Teď se vážně bavim, máme totálně stejný vkus na filmy :D :)
    Můj nejoblíbenější je ''Sedm'', ikdyž mě nikdy nepřestane trápit konec...vždycky mě ten film donutí nade vším přemýšlet...Nedávno jsem si říkala, že ale vlastně jinak končit ani nemůže, jinak by to vůbec nebyl film, kterým je.
    Viděla jsem všechny, co tu píšeš a všechny se pro mě řadí mezi ty nejlepší, jedině u Gone girl mě musím říci trochu zklamal konec...bohužel jsem nečetla knihu (ostuda, přečtu!), možná mi to s tím konecm uleví :D...čekala jsem totiž nějaký triumf, jakože jí konečně sejme :D (ano, poprvé jsem sympatizovala s mužským hlavním hrdinou)...a vyplynulo mi z toho, že opět chudák je pod pantoflem :D
    Aničko určitě bych mohla doporučit filmy ''Čekej do tmy'' , ''Spáči'' a ''Primal fear''...ten poslední je z nich snad nejlepší a nejpodobnější filmu Sedm...tedy ne, není podobný, ani nekopíruje, jen je podobně skvělý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mimochodem Atlas mraků...nechápu, jak jsem tu dlouhou břečku mohla dokoukat...jediná dobrá scéna byla někde na začátku s ''profesorem Křiklanem'' :D a jinak totální brak. Pořád jsem čekala, kdy přijde ten moment, že se všechno propojí a já sii řeknu joo ahááá :D a na konci taková rána, že nechápu ani ň :D

      Vymazat
  18. Anonymní29/1/15 13:18

    Fincher ♥ Fight Club ešte :)

    OdpovědětVymazat
  19. Tyjo, já jsem z toho viděla jenom Prokletý ostrov (samozřejmě se mi to moc líbilo! :D), takže možná na něco mrknu. A mně se náhodou Cloud Atlas líbil, teda netvrdím, že jsem to pochopila, ale... :D
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  20. achjo, ani jeden jsem nevidela!!! Zitra na neco kouknuu)

    OdpovědětVymazat
  21. Anicko dekuju za tenhle clanek! Prave jsem dokoukala One Day a jsem dojata....jdu stahovat dalsi!

    OdpovědětVymazat
  22. Skvělý výběr:) za sebe doporučuji Interstellar, Čistá duše a Still Alice. V poslední době nemám moc nápady na dobré knížky...nemáš nějaké oblíbeně, že by vznikl další článek?:)

    OdpovědětVymazat
  23. bezchybnej výběr :) Gone Girl jsem ještě neviděla, protože ji čtu, tak si musím počkat :D na Slova se určitě podívám!

    OdpovědětVymazat
  24. 1, 2 a 7 neznám, jinak jsem všechno viděla a taky jsou moje oblíbený! Cloud Atlas se mi taky nelíbil a Prisoners. Wow. Dlouho mě žádnej film tak nedonutil přemýšlet nad tím, jak to vlastně dopadlo a jak přesně se tam všechno odehrálo. Uf. Zmizelá byla taky boží, pak doporučuju Interstellar, Dallas Buyers Club a Fight Club :)

    OdpovědětVymazat
  25. hodně těch filmů mě zaujalo, děkuju! :)
    co se týče Cloud Atlasu, seš si jistá, že jsi mu věnovala dost pozornosti a pochopila pointu? já to taky musela vidět dvakrát, aby mi to všechno došlo a pak jen - wow :D

    OdpovědětVymazat
  26. 6. a 7. sú moje TOP! :)
    http://chrischella.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  27. Super výběr, hlavně Věčný svit neposkvrněné mysli je jeden z mých top filmů... A stejně jako ty nechápu, proč se všem tak líbil Atlas mraků. :D

    OdpovědětVymazat

♥♥♥