on wednesday we wear black.

V posledních dnech jsem měla spoustu práce s přípravou výstavy (BioCentral v HK btw), ale outfitů mám vyfocených pár dopředu - díky Domče♥, se kterou jsme se tento týden viděly několikrát, protože byla po dlouhé době v HK na víc než jen víkend.:) Tenhle outfit jsem na sobě měla ve středu - můžete vidět, že jsem si opět nechala zkrátit ofinu, a že mám nový boty. Zamilovala jsem se do nich hned, co jsem je viděla v článku na fashionbooku a koupila jsem je v Pull&Bear v Dráždanech. Jsou trochu podobný jedněm z &otherstories, ale v trochu jiný cenový relaci - a přitom jsou kožený. Boty jsem zkombinovala s dalšími kousky v podobné škále barev. Dlouhé triko/šaty mám už od léta ze Zary, bomber mám naopak teprve chvilku - z Lindexu. Hodinky Komono z kolekce KOMONOxJEAN-MICHEL BASQUIAT mám už víc než půlroku, ale v poslední době jsem je moc často nenosila (a to se musí změnit!<3). Teď ležím nemocná v posteli a nemám vůbec na nic energii (a přitom toho musim tolik udělat, sakra).

| kalhoty - H&M (via Pavlína) | boty - Pull&Bear | top/šaty - Zara | bomber - Lindex | šála - eBay | hodinky - KomonoxJean-Michel Basquiat |



14 komentářů:

  1. Jsi nadherna, moc ti to slusi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty boty jsou krásný a kalhoty mají nádherný detail. Moc ti to sluší :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ty boty vypadají nejvíc luxusně kámo! a tyhle tvoje šaty/triko miluju!!!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Chjo, já se do nich taky zamilovala, ale u nás je nikde neměly...už mě ten sortiment v českých obchodech vážně nebaví a nemožnost objednat si zboží přes net už vůbec ne.

    OdpovědětVymazat
  5. Ofinka ti sluší :)) brzy se uzdrav!

    OdpovědětVymazat
  6. Boty jsou bezchybné, akorát ty roztřepené šaty mi tam nějak nesedí.

    OdpovědětVymazat
  7. Tie topánky sú úžasné a taktiež aj krásny outfit ! Tebe sa táto ofina nesmierne hodí^^

    OdpovědětVymazat
  8. Fotky jsou super, moc ti to sluší a miluju outfity, který jsou prostě celý černý! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  9. ty hodinky jsou krasne ! :)

    Visit my blog YOKO NGUYEN BLOG

    OdpovědětVymazat
  10. Ty hodinky jsou krásné a jak si psala určitě si zaslouží více pozornosti. Outfit ti moc sluší a jinak ti přeju brzké uzdravení:)

    OdpovědětVymazat
  11. Ta ofinka ti sluší. :-) a prosím si také jeden pár těchto bot...

    OdpovědětVymazat

♥♥♥