ph/VV

Nedávno jsme byly fotit s jednou krásnou a mladou slečnou, která má super styl! Jmenuje se Věrka a asi mi neuvěříte, že nedávno oslavila 15. narozeniny. Sledujte její blog VERA WEARS a dejte mi vědět v komentáři, která fotka se vám líbí nejvíc!
1

2


3

4

5

6

7

21 komentářů:

  1. Anonymní26/7/15 08:21

    První ♡♡♡

    OdpovědětVymazat
  2. Ta první je skvělá, jen mi na ní vadí ten stín v obličeji, ale ta třetí má dokonalou atmosféru a světlo <3

    OdpovědětVymazat
  3. - taky chci mit cerstvych 15 a krasny fotky od anicky ♥
    a prvni je bezkonkurencni ,)

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky jsou úplně úžasné :-)

    OdpovědětVymazat
  5. 1,2,4,5 sú nádherné! :)
    http://withgreywolf.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. jednička! perfektní <3

    OdpovědětVymazat
  7. Beautiful photos!

    ♥ Have a good start of the new week! ♥

    THE KAWAII PLANET

    OdpovědětVymazat
  8. Tohle je tak krásná slečna! :))

    OdpovědětVymazat
  9. ta prvá je naozaj krasna, ale velmi sa mi páči aj piata a to pozadie na nej :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ta první je bezkonkurenční!! :3

    OdpovědětVymazat
  11. aa tuhle kočku jsem už někde viděla! Krásné fotky! mě oslovila 4!:)

    OdpovědětVymazat
  12. Nejvíc se mi líbí první fotka a na druhém místě je ta, kde jde vidět celá postava, obě jsou vážně skvělé!

    OdpovědětVymazat

♥♥♥