België.

Nečtu si děj filmu předtím, než se na něj podívám a ani předem nečekuju místa, kam cestuju. Ono je to pak vždycky něčím zajimavý a nikdy to nezklame. Takže teď - po 4 dnech cestování po Bruselu, Antverpách, Bruggách, Gentu, Lovani a Frankfurtu - můźu v klidu sesumírovat, co se mi líbilo a nelíbilo. Brusel jste už mohli vidět v minulém článku a zbytek (hlavně Atomium) bude v příštím. O každým městě si můžete něco přečíst u fotek :) ↓↓↓
Takže začínáme v Antverpách. 


Neskutečně krásný historický budovy mezi širokými rušnými ulicemi a zapadlými uličkami..

..plnými krásných kaváren a obchůdků.<3

měla jsem na sobě moje nejoblíbenější kombo:
černé šaty s dlouhým rukávem ze Zary, oversized sako/kabát z Lindexu a navrch bundu z Manga
kalhoty se stříbrnými zipy ze Zary, obří teplou šálu (deku) z Pull&Bear, kabelku Matt&Nat a nejpohodlnější New Balancy
btw pořád sháním černočerné NB a nikde nic :(


---

Do Brugg jsem se dost těšila, protože jsem viděla film V Bruggách a hrozně se mi líbil. Je to fakt takový to perfektní město jak z pohádky, akorát možná až moc suvenýrů a vyhlídkových lodiček.:( Nakoupily jsme spoustu pralinek - někdo je dovezl domů, já je snědla ještě tam.:D





---

V Gentu jsme byli bohužel jen chvilku a i tu chvilku jsme bohužel strávili nákupem jídla :D. Ten kostel sv. Mikuláše je ale fakt mazec. A ty kanály tomu dodávají super atmosféru.:)

<3


---

Lovaň jsme viděli ještě za ranního kuropění a hned tahle první koláž snad mluví za vše. Město plný historických budov a mezi nimi různý moderní srandy - ta napíchnutá moucha byla fakt vysoko :D a fakt super! 

Skoro celá Lovaň je jen z červených cihel, takže trochu připomíná Zlín. Tahle socha je dost trefná, když je to univerzitní město, ne?;)
 ---

Frankfurt mě naprosto ohromil. Trochu jsem se dojímala, když jsem vzpomínala na New York a rozhodně se tam chci brzo zase znovu podívat!!<3



Co říkáte na fotky? Byly jste v některém z těhle měst? :)
Příště se těšte na spoustu fotek z Atomia z Bruselu <3

9 komentářů:

  1. Ta barva modré, co je na kavárně, je úžasná miloučká krásná. A moc se mi líbí to plavení se kolem domů z cihel (nebo jestli je to jen obložený, to nevim.p :)) Krásný místo.

    OdpovědětVymazat
  2. Do Antverp se chystam v zime :) celkove bych taky rada takhle Belgii procestovala, jen to asi bohuzel nestihnu.. a to jsem chtela videt i Brusel a Brugy :D ale celkove se do Belgie tesim, vypada to super :)

    OdpovědětVymazat
  3. Těch pět minut, co jsme strávili ve Frankfurtu, ani nestojí za řeč, měla jsem chuť zmlátit pana průvodce. Ale jinak♥♥♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  4. aaach, strasne me to laka! a myslim, ze podzim Belgii vazne slusi. prijde mi to idealni cas na navstevu!

    OdpovědětVymazat
  5. Muselo to být nádherné, fotky se ti moc povedly! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat

♥♥♥