MDCLxGB

Minulý týden jsem byla na release party nový kolekce značky My Dear Clothing, o které jsem už jednou psala tady
Zbyněk Štandera, který stojí za tímhle brandem z Pardubic, mi řekl něco víc o MDCL, o nové kolekci i o sobě.

“Rodina, sranda, práce.” 
Tak charakterizuje Zbyněk svoji značku My Dear Clothing, která s každou novou kolekcí posouvá svý hranice dál a dál. Na tý nejnovější spolupracoval s Pauliem Garandem /GARAND BRAND/ a kromě trik s potisky vznikly i nový košile, kalhoty a bomber jackets. 
“S Pauliem to bylo zajímavý. Jsme dost podobná krevní skupina. Workoholici a zároveň tak trochu punkáči.”
Kromě týhle kolekce bude Zbyňkovi teď taky vycházet první edice produktů pro Jägermeister a v budoucnu se můžem těšit i na spolupráce se značkami z jiných okruhů, než je oblečení.
Já jsem zvědavá, jak se to všechno bude vyvíjet dál a přeju hodně dalších úspěchů Zbyňkovi a jeho MDCL. 
A taky se těším na další MDCL party, kam musíte přijít, jestli chcete fakt zažít party. 
Jo a mimochodem, zajímá vás jídlo, který umí Zbyněk uvařit? Umí nalejt namraženýho panáka.. 
a nebo taky prvotřídní vajíčka.


"Paulie, pls, dělej, jako že nevíš, že tě fotim"










Zbyněk (vlevo)













2 komentáře:

  1. Zbožňuju všechny tyhle fotky stejně jako "Paulie, pls, dělej, jako že nevíš, že tě fotim" nebo tu absolutně božskou zrzku na fotce! Ach! Well done :)

    OdpovědětVymazat
  2. Kája je nejkrásnější člověk na světě <3

    OdpovědětVymazat

♥♥♥