last2weeks

Za poslední dva týdny se nic moc zvláštního nestalo, kromě toho, že jsem... 
... jezdila na kole (což obvykle v prosinci nedělám)...

... jedla (darované<3) makronky (což jsem dělala naposledy na jaře ve Francii!)...


... pořád nemocná ...

... jedla NEJ LEP ŠÍ sépiový špagety s nivou, sušenými rajčaty a olivami ...

... vzpomínala na časy, kdy jsem měla vlasy dlouhý krátký k bradě a přemýšlela, jestli je už nemám zas ostříhat?...
... kupovala si s Nataškou do školy zdravý obědy <3 ...

... se podílela na třech akcích se ZOOTem -
- první byla na Velkým nám. v HK, kde jsem prodávala svoje oblečení (a zkoušela jak vypadám v zootích věcech :D) ...


... druhá byla RADOST [DEJ], takže jsem místo podělanýho šílenýho black fri[day] strávila superskvělý odpoledne mezi nejlepšími lidmi na nejlepší akci, ze které šlo 100 % vydělaných peněz neziskovým organizacím.<3<3...

... koupila jsem si obří šedou klučičí mikinu (viz minulý článek, podobná tady), černou klučičí mikinu přes hlavu ONLY & SONS (podobná tady), bílý triko/šaty (tady), modrý šaty (podobné tady) a  r ů ž o v ý (nebo fialový?) klučičí triko (tady)<3 ...

... ten den jsem se v Praze stihla potkat s mojí milovanou Eliškou<3...

... a třetí zootí akce proběhla v naší hradecký výdejně radosti, kde jsme s Kájou a Danem prodávali oblečení, rozdávali cukroví, pitíčka a časáky a bylo to moc moc <3 !...


Kája natočila supiš vlogmas, tak čekujte! :)



6 komentářů:

  1. Zase naprosto skvěle napsanej článek!❤

    OdpovědětVymazat
  2. Taky bych chtěla takhle lítat všude možně při nemoci :D takhle se nikdy neuzdravíš - chvilku i odpočívej :D
    sépiový špagetky bych moc ráda ochutnala♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jooo, já i odpočívám! :D třeba dnes jsem se probudila ve 13:05 :D ! no prosimtě sépiový špagety musíš! my je teď kupovali v Lidlu, jinak nevim, kde je mají.:/ (jinak v hk v cook&look jsou best)

      Vymazat
  3. Krásné fotky, tvoje randomy miluju, uzdrav se a užívej!! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  4. Ako vidím tak sie tieto 2 týždne mala riadne nabité :) Krásne fotky a dúfam, že si si všetko poriadne užila! (teda až na tú chorobu) :)
    WITH GREY WOLF

    OdpovědětVymazat

♥♥♥