SOFFA WORKSHOP

Jakou barvu má váš pokoj? Znamená pro vás ta barva něco konkrétního, nebo vás prostě jen uklidňuje / nabíjí energií? Napadlo vás někdy použít barvy v interiéru tak, aby prostor opticky zvětšily, nebo naopak zútulněly? Já nad tím upřímně řečeno nikdy moc nepřemýšlela a můj pokoj vznikal náhodnými nápady postupem času. Ale po absolvování workshopu o barvách v interiéru, který pořádá magazín SOFFA, bych ho nejradši celý předělala. :) Mám radost, že se letos budu po 10 letech ze svého pokoje stěhovat a nemůžu se dočkat, až si budu zařizovat nový! Z workshopu jsem si odnesla spooustu užitečných nápadů, které brzo určitě využiju.:) Pokud byste měli taky chuť strávit jeden večer plný originálních nápadů, překrásných inspirativních fotek interiéru, tvoření vlastních návrhů a poznávání nových lidí, určitě neváhejte navštívit příští workshop: základy interiérového designu.:) Určitě to bude taky stát za to!












na workshopu jsme se potkaly i s Nicole <333 (která mě ve svém krásném článku taky -skoro- odhalila! :O ) :))





jak by asitak mohla vypadat MOJE barevná kombinace..;)

4 komentáře:

  1. Noo napadlo mě to osobně už víckrát, ale nikdy se mi to už nechtělo předělávat :D :-) Jelikož mám pokoje 2, tak jeden mám přesně podle mých dívčích útulných snů.. Opravdu ho miluji, ikdyž je slazen do růžova a není úplně hotov.. DOufám, že ho jednou dotáhnu dokonce! Ale ten druhý mi dělala mamka a no.. :D Po pár letech si příjdu v něčem cizím. Poznala jsem, že to vůbec nejsem já a nesedí to ke mě :-) Mrknu na workshop! Vypadá to fakt zajímavě! :-)

    my-innercare.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Teda to je skvělý článek. Já studuji grafický design a občas mě to také táhne k interiérovýmu. Díky za tip, možná že se také nějakého takového workshopu zúčastním, rozhodně mě to moc láká!
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. bylo mi potěšením! :) pac a tlapku!

    OdpovědětVymazat
  4. tak to jsem něco prošvihla! muselo to být super :))

    OdpovědětVymazat

♥♥♥