copenhagen.

V Dánsku jsme byli přesně v týdnu mezi mojí maturitou a přijímačkami na VŠ (které mám teď už taky úspěšně za sebou) a já pořád vzpomínám a neodpoustím si ještě poslední článek - tentokrát jsou to fotky většinou z mobilu. Škoda, že jsem tenhle týden zase skončila s antibiotiky - a bylo mi díky tomu na přijímačkách fakt skvěle ;) - ale až budu zdravá, tak mi konečně začínají ty nejdelší prázdniny, na který se tak dlouho těším! A už se nemůžu dočkat focení Káti svatby a taky hradeckýho OAP! A taky svých 19. narozenin a do Bílých Karpat a do Říma! 
Jaký máte plány vy? Co takhle výlet do Kodaně?:)



bydleli jsme v krásném bytě přes airbnb - btw při první registraci určitě využijte kredit ode mě:))


<<bohužel jsme nakonec nejeli po mostu z Kodaně do Malmö (jak jsme si to plánovali, protože milujem seriál Most!!), ale tenhle taky stál za to, no ne?
>>>První věc, co jsme koupili a hned taková náhodička:D






4 komentáře:

  1. na kodaňské články jsem se těšila! Kodaň mám hrozně ráda, je to pro mě dokonalé spojení všeho, co mám ráda na Skandinávii a Holandska:) jinak gratuluji k maturitě a úspěšným přijímačkám. užívej si prázdniny:))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak do Kodaně se nejen díky tobě co nejdřív vydám :)
    K.
    http://inkpotstories.com/

    OdpovědětVymazat
  3. A Káťa se zase těší na svoji dvorní (a nejlepší!!!) fotografku <3!!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky a gratuluju k přijetí na VŠ! :3 Připomíná mi to, jak jsem tam byla minulé prázdniny, hned bych se tam jela podívat znovu... a seriál Most mi vůbec nic neříká, to se musím jít hned podívat. O.o

    OdpovědětVymazat

♥♥♥