01.

Leden se u mě letos poprvé nesl ve znamení zkoušek. Kromě nich jsem si ale dopřála i několik příjemnějších věcí a už se nemůžu dočkat, až bude po všem a budu mít 2 týdny volno. Fotky v článku zachycují můj leden plný průběžných odměn a různých způsobů odreagování od učení. Od procházek mrazivou Prahou, přes skvělé jídlo až po divadlo. (Na konci článku jsou popisky k fotkám s písmenem.)




Ž: Žižkovské divadlo Járy Cimrmana, kde jsme byli na Vraždě v salónním coupé a bylo to perfektní! V únoru jdem zas.
M: Maté, které jsem dostala od své sestry, která už přeci jen několik zkoušek zažila. A upřímně - díky maté už asi měsíc nepiju kafe..
O: Outfit, který nosím skoro pořád - vlněné kalhoty (H&M conscious), mikina a kabát ze second handu a tenisky Reebok. Obvykle teda se silonkami..
B: moje nejoblíbenější hodinky komono x jean-michel Basquiat
U: můj nový batoh Ucon z recyklovaných PET lahví
BB: zápisníky Black Brick vyrobené v ČR, plné motivačních otázek a s dostatkem místa pro jejich odpovědi.
Z: mé fotky streetstylu v novém čísle zootího magazínu a mých 5 tipů na zootím blogu

- jak se při zkouškovém odměňujete vy? :)

4 komentáře:

  1. Skvělé fotky, líbí se mi, jak jsi tenhle článek upravila :) Ty diáře vypadají úplně skvěle a ten outfit je dokonalý, podobné kalhoty už strašně dlouho sháním! :D
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  2. Anicko, co přesně děláš v galerii? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. oficiálně jsem "PR asistent" a reálně dělám spoustu různých věcí od vkládání nových výstav a informací na web, přes přípravu a rozesílání newsletteru až po správu instagramu.:)

      Vymazat
  3. Fotky jsou super! Mám tyhle články ráda. :3 v průběhu zkouškového vždycky využívám volna na vyrábění, protože nemusím tak často do Prahy a jsem víc v klidu.

    OdpovědětVymazat

♥♥♥