< 3

O svém vztahu s Veletržákem jsem vám psala už minule. Sice mi opět poskytl svou fasádu pro účely pozadí fotek, ale na řadu dnes přichází hlavně košile. Světle modrá, oversized, s kapsami. Dárek od ségry a můj nelepší parťák minulého léta. Podzimu, zimy i jara. Zapnutá celá jako šaty, na horní knoflíček jako plášť nebo napůl jako tentokrát. 
A i přes to, že je z Monki, ji považuju za cennou součást svýho udržitelnýho šatníku. Protože nejdůležitější je svoje oblečení zbožňovat a nosit často.<3
p.s. mávám z Berlína!

košile – Monki | kraťasy – Lindex | pantofle – &Other stories | kabelka – Matt&Nat 






7 komentářů:

  1. ♡♡♡ Veletržáku, košili i tobě!

    OdpovědětVymazat
  2. Opět naprosto super outfit a místo na focení fakt perfektní!
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní22/6/17 10:38

    Ja som ťa dnes ráno stretla na Václaváku, šla si ale s nejakou kamarátkou, tak som za tebou nechcela chodiť. Si krásne dievča a tak nejako ma potešilo, že aj naživo si taká pekne ľudská a prirodzená, ako aj tu na blogu, dúfam chápeš ako to myslím. :) Maj sa pekne a nech sa ti darí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. <3 <3 ježiš ty jsi hodná, udělala jsi mi hroznou radost a určitě jsi mohla přijít!
      p.s. ta kamarádka byla moje šéfová :) <3

      Vymazat

♥♥♥