CPH *first glimpse

Tenhle týden jsme se po roce znovu vydali za ségrou do Kodaně. Pro mě to byl podruhé splněnej sen a možnost sbírat další důvody, proč je to nejlepší město, co jsem kdy poznala. Všechnu tu krásu kolem sebe jsem důkladně zaznamenala na spoustě fotek a dnes jsem vybrala několik (podle mě) nejhezčích. 
Napište mi, jestli jste v Kodani už byli nebo který místo přijde nejlepší vám.:)

superkilen (mrkněte, pokud jste ještě neviděli, na super report od gebriana)






amager strandpark




Cirkelbroen od Olafura Eliassona



absalon (původně kostel, nyní místo setkávání s kavárnou, ping-pongem, jógou) 

:D můj favorit

6 komentářů:

  1. Já Koďaň miluju! I pro mě to je nejlepší město, kde jsem kdy byla a dokážu si představit, že bych tam jedno chtěla žít. A celkově celý Dánsko je skvělý. Ale teď momentálně jsem na Erasmu ve Finsku a to Dánsku slušně šlape na paty :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nikdy jsem tam nebyla, ale chystám se příští rok! Úžasný, snový a právě i Gebrianovo video rozhodlo, že se tam musím podívat.

    OdpovědětVymazat
  3. V Kodani som ešte nebola, no len z fotografií vidím, že to tam musí byť úžasné!
    Podľa mňa sú všetky fotky nádherné, no zaujala ma hneď tá prvá <3
    WITH GREY WOLF

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem tam nikdy nebyla, ale určitě to patří mezi města, do kterých bych se chtěla někdy podívat! I kdyby jen kvůli těmhle fotkám! :O
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  5. Baví mě život v Kodani a přístup lidí k městu a okolí. Důkazem nechť je třeba obchod, kde prodávají jen "nehezké" jídlo a to, které by se jinak vyhodilo ♥
    Karo
    http://inkpotstories.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Já v Kodani 1x byla a pamatuji si akorát tu sochu Malé mořské víly na břehu moře, ta byla úžasná!

    OdpovědětVymazat

♥♥♥